vineri, 6 august 2010

Satanism

Din lipsa de ocupatie scriu aceasta postare care stiu ca nu va interesa pe nimeni, dar eu tot o scriu. Pur si simplu, nu am ce face. Este vorba despre un lucru constatat de mine. Am descoperit satanistii, dar nimeni nu-i vede. Toti care scriu pe site-uri de crestinism sunt niste idioti. Nu sunt ateu, nu am nimic cu Dumnezeu ( il respect pentru ca stiu ca exista, chiar daca nu stiu care este ), dar am ceva cu idiotii. Zilele trecute am scris pe google ''muzica rock'', sa vad si eu ce gasesc. Credeam ca apare Wikipedia primul site, dar la mine a aparut Sfaturi Ortodoxe. Acolo am gasit un articol scris de un idiot. Vorbea el despre muzica rock si spunea ca Satana a inventat-o ca sa manipuleze omenirea. Cei de la Rolling Stones sunt niste satanisti ca au pe coperta unui album un picior de tap, AC/DC pentru ca au un fulger in loc de slash. Nici pe Michael Jackson nu au putut sa il evite. El este un mare satanist deoarece atunci cand statea pe varfuri ( o miscare de dans ), corpul capata forma unui fulger, semn al Satanei. Versurile unei melodii rock intoarse au inteles satanic. Mesajul unei melodii rock care spune sa faci ce vrei este impotriva vointei lui Dumnezeu. Toti rockerii sunt niste satanisti ca il venereaza pe Satan. Un mare idiot a scris asa ceva. Nici macar nu m-am chinuit sa-i retin numele. De curiozitate am intrat pe site-ul oficial al bisericii sataniste sa vad si eu ce spune pe acolo. Multe lucruri sunt absolut normale. Nu sunt satanist pt ca nu cred in prostiile astea. Poate or exista. Habar nu am. Sa presupunem ca exista. Nu ma mira ca articolul acela este scris de un roman, care este redus mintal, dar in acelasi timp este si orb. Locuim in tara asta plina de tampiti. In aceasta tara a venit inundatia, toata este plina de apa. Pietrele sunt la fundul apei, iar gunoaiele s-au ridicat la suprafata. Toate gunoaiele au o parere buna despre celelalte gunoaie, pentru ca se vad doar pe ele. Nu pot vedea sub ele pentru ca ele sunt deja ''deasupra''. Nimeni nu poate vedea pietrele, pentru ca apa e tulbure, dar pietrele se pot vedea intre ele ca sunt apropiate. Tot timpul vedem si auzim pe strazi specia aceea de oameni, numiti cocalari (urasc cuvantul asta). Acesti oameni dau cu sutul in pisici, iau la bataie persoane nevinovate si neajutorate, injunghie oameni, ameninta cu moartea si au limbaj care il face pe Satan sa zambeasca ( mortii mati, futu-ti ....., ce/de ce/ cum dracu' etc.). Vazand si auzind toate acestea, cine au comportament satanic? Rockerii, care nu au nimic cu nimeni pe strada, sau cocalarii?

4 comentarii:

the one with the keyboard spunea...

bai Cristi da te-ai cam înfierbântat nu gluma :))

luca spunea...

Cum ti-am spus, e un post bun... Sincer si eu mam gandit la treaba asta dar aia e.. Practic nu ai ce face..
Mi-a placut cum ai scris despre pietre si gunoaie ;)

x_Kron spunea...

Problema se pune astfel. Acuzatia nu trebuie sa pice pe satanism si chestiile legate de religie, ci de cat de ingust e omul la minte, si mai ales astia din rangurile parintesti, preoti 'n stuff care cred ca sunt ff inteligenti, dar ei n-au nimic de spus in afara a ceea ce practica in biserica. Mentalitatea este si a tineretului din ziua de azi care catalogheaza dupa aprente si inchipuiri absolut idioate si nefondate precum conflictul dintre manelisti si rockeri si adepti ai altor genuri muzicale (cu exceptia manelelor).
Cred ca daca sunt manelisti sunt mai grozavi... sa-ti dau un exemplu : la mine in cartier, aici langa fosta fabrica de bere sunt niste camine de nefamilisti pline, dar PLINE de manelisti si cocalari fara pic de minte. Intr-o zi cand ma duceam sa duc gunoiul, aveam parul putin mai mare ca nu m-am tuns o perioada, si un pustan mic de colo din spate zice raspicat "Hei tu, roachere !" Nici nu l-am bagat in seama deoarece era prea nesemnificant, am tratat cu indiferenta remarca. La fel si cu idiotii de vecini din camine care au masini cu sisteme audio dotate cu woofer si fac tambalau din zori si pana seara. Nu ai ce le face... daca te iei de ei te trezesti ca te iau la bataie cum iesi din bloc, daca suni la politie cu atat mai rau.
Cert e ca eu cele mai bune relatii le am cu rockerii pentru ca majoritatea sunt deschisi la minte, accepta si altceva atunci cand sunt intr-un anturaj, nu se limiteaza precum maimutele de manelisti (nu ma intereseaza daca un manelist va citi asta !).
Asa ca, domnule Cristi... trateaza cu indiferenta porcariile astea, nu-si are rost... ocupa-ti timpul cu ceva ce intr-adevar merita. ;)

Semnat, Vali.

Onmusique.info spunea...

Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
Contact: onmusique@yahoo.com
Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!