vineri, 18 iunie 2010

Cocalari urati

Ce rasa de oameni.. cocalarii. Ei sunt cei mai rasisti, nu se suporta decat p ei. Zilele trecute un prieten si-a luat bataie, pentru ca se plimba cu o fata p strada. Sa te plimbi cu o fata e absolut normal, dar sa bati pe cineva care iese cu o fata e specific animalelor salbatice care se bat pentru femele. De unde dracu' apar atatea specimene? De ce te-ai lua de cineva p strada ca are parul mai lung, ca e rocker, ca e rapper, ca nu vrea sa-ti dea un leu sau o tigara? Mie mi se pare rasism. Rockerii asculta muzica in casti cand merg p strada, iar manelistii asculta cu difuzorul dat la maxim si tot rockerii sunt cei care deranjeaza. Ei considera pe altii drogati si satanisti, dar ei injura si in biserica. Ei vorbesc nnumai de batai, rable si se lauda ca fut cate o femeie p zi, ceea ce mi se pare absolut normal pt ca o fata nu sta mai mult de o zi cu ei.

5 comentarii:

the one with the keyboard spunea...

interesant post mă, până la urmă problema este că nu acceptă schimbarea. Sunt închiși în lumea lor de 1001 ani. Am auzit și eu despre tipul ăla și îți mulțumesc în numele lui pentru compasiune și pentru faptul că iți pasă, dar care crezi că e urmarea la faptul ca iei bătaie pe stradă? Poliția pur și simplu iese din calcul în această țară foarte competentă așa că tipul respectiv umblă oriunde s-ar duce cu arme albe la el...mie asta nu mi se pare normal...

Cristi spunea...

sa-i ia dracu' si pe politisti si pe cocalari ca sunt la fel

x_Kron spunea...

Vai, deci astea nu sunt incidente izolate vad. Si eu cand eram cu fosta prietena la plimbare prin Prundu niste retardati stateau la scara unui bloc pe langa care am trecut si au inceput sa comenteze. La un moment dat au inceput sa se deplaseze si sa ne urmareasca, iar noi a trebuit evident, sa fugim. Si un coleg de facultate a patit asta intr-o zi de iarna cand se plimba prin centrul Bucurestiului, niste cocalari s-au dat la prietena lui fara sa ia in calcul ca prietenul e prin preajma, adica alaturi de ea. Nu ai niciun pic de scrupule si de minte, iar intr-adevar, politia nu are ce sa le faca. Si evident, lucrul asta nu se intampla numai cand esti cu prietena/ prietenul, se intampla si cand mergi prin oras de unul/una singur/a. Se mai trezeste cate-un tembel sa comenteze si sa te urmareasca doar pt ca e idiot :))
Si nu e rasism, e tampenia din capul omului, caci rockerii nu sunt o rasa de oameni. E absolut catalogarea imbecila creata in Romania. Cand am fost in Germania nu exista asa ceva... dar trebuie sa inghiti ce zic ei despre romani, ca suntem tigani si manelisti, "gypsies" si alte porcarii precum oameni saraci si toate cele. In fine, cum spuneam, se poate intampla oricui. Trebuie numai sa nu afisezi faptul ca le dai atentie si sa-ti vezi de drum neprivind inapoi.

x_Kron spunea...

Trebuia sa scriu "Nu au niciun pic de scrupule..." scuze. Fast typin'.

Anonim spunea...

Am ras de m-am cacat caramizi cand am citit titlul.Great post.