vineri, 17 iunie 2011

Iar nu am mai scris de mult aici. Asta e! Timpul nu prea exista, dar trebuie sa ti-l faci :).
Cucerirea e o minciuna! De ce sa cuceresti o fata pe care chiar o placi? Chiar trebuie sa o minti? De ce?
Totul e o minciuna. Cucerirea e pentru cei slabi lipsiti de sentimente si umanitate. Asta poate chiar e un pleonasm. Sentimente=umanite. Sentimente + umanitate = x. x=? Ce ecuatie! Mergeam pe strada si vedeam tot felul de oameni. Am ramas sccarbit de multi. Mai ales cand acestia aveau un comportament animalic, asemanator unui ritual (comportament ce nu a evoluat), in fata unei fete. De ce fac asta oare? E dragoste? E doar atractie fizica si sex involuntar in public. Asta ar trebui sa fie ceva intim. Oare sunt eu invechit de vad altceva? Poate acest "altceva" e ceea ce trebuie vazut. Sau nu... Totusi... e o lume oarba.

2 comentarii:

sanzia24 spunea...

Ma bucur ca mai exista si oameni normali:)
Imi place cum gandesti!E un bun inceput pentru a fi un om.Stii cum se spune,lume multa,oameni putini...

Valentin spunea...

Da, e foarte corect. Multi vad astazi lucrurile ca pe o singura aventura cu o fata, nu gandesc mai departe. Materialismul intervine. Odata cu el dispare pasiunea pentru o relatie convinsa cu persoana respectiva. De aceea ai ramas si scarbit cand ai vazut asemenea oameni, pe strada. Si eu raman scarbit si societatea asta superficiala imi lasa un gust amar, fiindca toata lumea a devenit materialista si nu mai pretuieste sentimentele, ceva ce ne caracterizeaza ca oameni. Exact cum ai spus si tu : sentiment = umanitate.

Ce este si mai trist, foarte multi gandesc asa, materialist. Imaginea umanitatii se strica si ajungem la ceea ce suntem in prezent. Vanatori de interese.